miercuri, 25 februarie 2009

Pseudo jurnal

O zi destul de încărcată din toate punctele de vedere...sau bine,nu chiar din toate.Împreuna cu doamna dirigintă, am fost la biblioteca judeţeană "Antim Ivireanu", unde ne-au fost prezentate câteva proiecte realizate de Europe Direct(poze în curând).Foarte interesant.Voluntari erau chiar copii de vârsta noastră ce au avut o grămadă de avantaje.Asta m-a pus puţin pe gânduri.Apoi a urmat o oră de engleză în care am dezbătut feminismul,scriitoarele şi cum erau văzute femeile în Victorian Age şi doamna profesoară ne-a citit nişte paragrafe.Uite cam ce mi s-a părut mie mai interesant: "Este fatal sa fii femeie sau bărbat.","Mintea trebuie lăsată să sarbatorească în întuneric." "o problemă:chiar există femei?Nu se ştie daca există,daca o să mai existe sau unde este locul lor.Feminitatea este in pericol!Deveniţi femei!Femeia este un bărbat ratat.Ea este inesenţialul.El este subiectul.Ea e celălalt.","Între femeie şi univers nu mai există o barieră masculină."
În altă ordine de idei,azi a fost o zi aglomerată...şi...vineri e balul!!!Am rochie,am pantofi,am bucle,nu am manusi:-? Oricum,presimt că o să fie intresant.
Simt că inspiraţia mea alergă fericită printr-un colţişor al minţi mele şi nu vrea să se mai întoarcă.Mă priveşte superioară şi clipind cu genele ei lungi îmi propune să o mai las în pace.A obosit,săraca.Se scuză ea.Dar nu!Nu am mai folosit-o de mult.Probabil o să expire.O să putrezească alături de alte amintiri.Dar nu!E inspiraţia mea...trebuie să o aduc înapoi.Se caută inspiraţie.Imaginaţia e în pericol.Mina şi Minu vor să se mute..Am nevoie de inspiraţie.Şi de nişte mănuşi lungi,elegante.

6 comentarii:

Grațiela spunea...

Distracţie plăcută la bal! :))
Eu azi am în program să joc barbut de una singură :)) asta după ce mă întorc din oraş... ştii tu... sărbătorim :> deşi mai e până mâine...

Şi ai grija ce faci la bal, să nu aud ca te-ai îmbătat că nu mai ai trai cu mine :)).

Adina spunea...

:)) Teo...stii ca nu o sa ma imbat nicodata[-(
Barbuteala placuta:)) !

Grațiela spunea...

Da da da... stiu Adina, stiu...
p
u
p
i...

Adina spunea...

Da..Teo...si eu te pup(i)... :>

Iulia I. spunea...

Iti garantez ca nu s-a imbatat :))a consumat doar Nestea si multa energie :))
A fost ... dragut balul :>
Deci Adina ..vezi ce te iubesc eu pe tine :)) te-am laudat ... cand o sa scrii despre petrecere ;;) ?

Adina spunea...

Iulia >:D<
Maine:D