marți, 17 februarie 2009

Judecând după sunetul pe care îl scot paşii mei când ating zăpada pot spune că...a venit iarna din nou.Sau,mai pe scurt...a nins.Nu mi-a plăcut niciodată albul zăpezii.Îmi aduce aminte de un covor vechi sub care se ascunde toată mizeria,din lipsă de făraş.Albul nu înseamnă puritate,sau cel puţin nu pentru mine.Am realizat recent că nu îmi place albul.Ascunde ceva...de la toate mizeriile pământului pe care le ascunde cu delicateţe zăpada,până la secretele rochii de mireasă ce este purtată a doua oara.Dar, pe de altă parte, îmi place răceala pe care o emană...nu e o răceală normal, nu e frig.E un mesaj...ca şi cum Universul s-a restartat şi toţi viruşii din noi(sentimente negative sub acoperire) au dispărut.Pentru moment.Îmi place această răceală...îmi aduce aminte de iernile petrecute la bunici,de amintirile frumoase şi nu numai.
Am avut parte de o discuţie interesanta nefinalizată(mă simt ignorată...deşi nu cred că am motice.Sau am?Nu ştiu.Nu cred.).Am început să îmi fac inventarul vieţii mele.De ce am nevoie ca să pot să îngrop totul.Aş vrea ca totul să fie simplu.Nu...nu pentru mult timp.Pentru o zi?Oare cum o fi?Să poţi să obţii tot ce îţi doreşti?Cred ca mai bine nu:)) Unii oamenii ar profita de atata putere.Nu mai ştiu ce zic.M-am rătăcit.Cum unde?În privirea ta,dragule...Sau nu:)) (asta nu a sunat deloc a...mine)Hai să nu ne ascundem după nişte umbre când de fapt ele se ascund după noi...Acum pot să te privesc?Pot să te îngrop?Pe tine,dragă amintire.se spune că timpul le rezolvă pe toate.Se spune prost.Timpul doar acoperă unele goluri,îţi dă impresia că ai trecut peste când EA încă mai hoinăreşte voioasă în interiorul tău,aşteptând să îţi aminteşti că există.Vreau jeleuri:)).
My darling,who knew?
P.S.:Vine cineva la balul retro?

2 comentarii:

Grațiela spunea...

Da... zăpadă. M-am trezit la 3 jumate să îl pregătesc pe frate-miu pentru plecarea lui la Cluj... şi ca să nu adorm cât se îmbracă el and stuff... m-am lipit de geam şi când deschid ochii: OMFG a nins pe bune, Cristi avea dreptate! :O :))

Joc de nuanţe spunea...

Zăpadă... hmm... alb... nu-mi place albul, dar zăpada da...