duminică, 8 februarie 2009

Mina si Minu

Cum azi a fost ziua...cea mai proastă/bună din acest an(până acum),hai să nu ne prefacem că v-ar păsa motivele,m-am decis să...vă fac cunoştiinţă cu doua personaje dragi mie,asta o să îmi înveselească partea tristă."Mina,Minu faceţi cunoştiinţă cu cititorii." Mina e mai timidă.Să v-o descriu?E brunetă cu părul scurt,doar o suviţă lungă şi albastră îi atârnă gentil pe spatele mic.Poartă o rochie lungă şi roşie din bumbac ce îi acoperă locul unde ar trebui să se afle piciorul drept.L-a pierdut într-o luptă cu câinele vecinilor.Evident,ea a stat nemişcată în timp ce el îi mesteca încet piciorul,ochii sclipindu-i.Nu a spus nimic,doar a fost învăţată să tacă.Am menţionat că ştie să vorbească cu ajutorul privirii?Doar un schimb de priviri cu ea şi i-ai aflat toată viaţa,dar şi ea pe a ta.Pare ruptă dintr-o revistă ieftină de modă,cu toate acestea e superbă.Te cucereşte cu o singură clipire.Genele ei lungi te îndeamnă să vrei să o cunoşti,ca apoi să îţi doreşti să nu o fi cunoscut niciodată,iar după un timp să o vrei înapoi.E rea într-un mod greţos de dulce.În schimb,Minu e mult mai diferit.El e cel modest,cel ce întreţine atmosfera când toţi ceilalţi sunt prea plictisiţi ca sa mai vorbească.Din punct de vedere fizic,nu e strălucit.Are părul blond închis-şaten,are un ochi căprui şi unul lipsă.E cu jumate de mână mai înalt decât Mina,poartă un costum pe jumătate mâncat de molii.Cu toate acestea are o personalitate carismatică.Te atrage fără să vrei şi nu mai poţi scăpa.Umorul lui colorat nu te lasă sa pleci.Privirea lui te ţine captivă în propria ta minte.Ei nu vorbesc.Comunică prin priviri.Trăiesc într-o cutie îngropată în adâncul minţii mele.Doar sunt nişte păpuşi.Îmi place să le dezgrop şi să le privesc în toată splendoarea lor.Să mă înveselească.Doar ele sunt o parte ascunsă din amintirile mele,nu?Nu am avut niciodată nişte păpuşi ca ei doi în realitate,dar în mintea mea,ele există,mă rog...înţelegeţi voi. :)

3 comentarii:

Grațiela spunea...

De parca nu te-as cunoaste :))

Joc de nuanţe spunea...

are un ochii căprui şi unul lipsă.
yoy yoy yoy



Doamne, m-a pufnit un râs când am citit faza asta. Trebuia să mă aştept la asta de la tine, dar n-am facut-o. Mă rog... stricaşi atmosfera cu încheierea aia de "înţelegeţi voi". Şi dacă nu înţelegem ce ne faci?

Adina spunea...

Dar,Heliana,ce o sa va fac daca nu intelegi nu se poate discuta pe blog.E prea morbid,chiar si pt mine...yeah,right:))