joi, 19 februarie 2009

Leapşa

Uite că am fost provocată la Leapşa de Teo aka Graţiela.
Uite ce a ieşit:
Sunt…un ocean îngheţat
Aş vrea… să topesc bariera dintre mine şi aerul vesel
Păstrez…priviri şi amintiri
Mi-aş fi dorit…să pot sterge amintirile
Nu îmi place… că nu pot face nimic în multe privinţe
Mă tem… de mine
Aud… paşi în întuneric
Îmi pare rău că… nu pot ajuta mai mult
Îmi plac…zâmbetele sincere
Nu sunt…cum ar trebui să fiu
Dansez… cu gândurile mele
Cânt…tăcerea
Niciodată… nu voi putea să topesc gheţa
Rar…văd soarele
Plâng când privesc…viitorul distrus
Nu îmi place de mine pentru că… sunt deseori insensibilă,iar alteori prea sensibilă
Sunt confuză… când trebuie să sparg gheţa şi nu stiu cu ce
Am nevoie… de soare
Ar trebui… să las timpul să le rezolve pe toate

Leapşa merge mai departe la Măry , Heliana , Nico.


Niciun comentariu: