duminică, 15 februarie 2009

Vine cineva la Balul retro? 27 februarie,club Bloody Mary, invitat:Mărgineanu.
În altă ordine de idei,am zis să încerc un joc să vad ce spune muzica mea despre mine:)) .Uite ce a ieşit:
La ce mă gândesc eu acum? The one thing I left-Hawk Nelson (asta a nimerit-o :)) )
Ce-mi rezervă viitorul? Change- Taylor Swift (Suna bine:D)
Ce mi-ar spune un extraterestru? One more try-Timmy T(Ar fi ceva de genul:daca toţi oamenii sunt ca ea,ar fi mai bine să mergem pe altă planetă.Mercur suna bine...)
Ce i-aş spune eu unui extraterestru?Tell me-Failed Flight (Cu siguranţă!Cred că i-aş spune ceva de genul:Şi...şi..spuneţi-mi tot!Ce mâncaţi,ce faceţi acolo?Ce muzică ascultaţi?Ce zodie sunteţi?Citiţi Stephen King??Există lapte de soia acolo?)
Ce părere au ceilalţi despre mine?Dangerous mind-Within Temptation (serios? aaa,stai...începe cu: I am searching for the answers...I am close to the fire...da,asta sunt eu.)
Ce părere am eu despre viaţă? Crazy-Aerosmith (Aaah...m-a lăsat fără cuvinte...)
Ce părere am eu despre moarte? Dickhead-Kate Nash ( :)) începe să îmi placă jocul acesta)
Ce mă reprezintă cel mai bine? Fighter-Christina Aguilera (Dacă aşa spune playlistul...)
Cum a fost ziua de azi? Pretty Fly-Offspring (He is pretty fly for a white guy :)) )
Cum va fi ziua de mâine? Some Hearts are diamonds-Chris Norman (o.O Ce? Ok...să vedem ce o să se întâmple mâine...)
Ce părere au ceilalţi despre mine? Pet Semetary-The Ramones( :)) Deci...Melodia asta a fost făcută special pentru cartea mea preferata :x Cimitirul animalelor de...Stephen King,normal.Deci...când ceilalţi aud de mine se gândesc la Stephen King...ce drăguţ...sau nu.)
Ce vreau eu de la viaţă? Hate-Plain White (Ce? :))))) Hate is a strong word
But I really really,really don't like you...hmm:-? )
Ce ar trebui să fac în momentul acesta? True Friend (Nici nu ştiam că am melodia asta în calculator.Deci trebuie să o sun pe Teo aka Graţiela să văd cum se mai simte:-? "you don.t get angry when I change the plans"...aha:)) Teo ştie:)) )
Care e frica mea cea mai mare? What a wonderful World-Louis Armstrong (:)) chiar că asta e frica mea.Nu îmi plac lucrurile prea fericite.Întotdeauna lucrurile bune se termină prost:) )
Şi cam atât.

6 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

Aoleo...
tu cu Stephen King al tau ma lasi cu sechele...

Adina spunea...

Dar nu eu am fost de vina:)) ci playlistul ;;)

Grațiela spunea...

Hmm... asta e leapsa cu winampul... "Joc" pe care noi doua il "jucam" foarte des.
Aveam cateva idei inainte sa spun asta dar...le-am pierdut. Cred ca nu ma ajuta nici macar lecitina :-L si iau de o saptamana intreaga :))...

Ah, da... si... daca te-ai gandit la mine, de ce nu m-ai sunat? :-?


Esti o pamfletara. :))

In alta ordine de idei, mi-ai facut pofta de hate :))

Adina spunea...

Cineva mi-a zis ca ii fac pofta de melodia Pain,tu de Hate:)) Vrea cineva melodia Time of Dying?

Grațiela spunea...

Neah :-J

Adina spunea...

Aah...trebuia tu sa strici grupul oamenilor ce asculta melodi de primante,cu mesaj deprimant,in situatii deprimante.Deprimant:-<.[-(