duminică, 1 martie 2009

Balul retro!!!!

Cu nostalgie spun: a trecut Balul retro!Mai vreau...A fost foarte distractiv!A cântat Mărgineanu(genial!),câstigatorii concursului Retro Queen şi Retro King au fost chiar...colegi mei,Ana Olanescu şi Andrei Georgescu!Felicitări!!Au fost momente plăcute,momente ciudate,momente frumoase,momente amuzante.Totul intr-o seara.Ţinutele retro au fost vedetele serii,cum era de aşteptat,muzica retro s-a simţit în lumea ei şi toată lumea a rămas impresionată,sau cel puţin au rămas cu o părere bună.Mai ales că s-au vândut toate biletele si au fost şi donaţi,deci mai mulţi bani pentru centrul de reabilitare al copiilor autisti!!
Şi câteva poze.



7 comentarii:

Grațiela spunea...

Frumoasa fata. Nu te-a rapit nimeni? ;;)

Hmm... am vazut o creatura ce mi-a intors stomacu pe dos...

Daca o sa am iar probleme, sa stii ca e vina ta~!

Adina spunea...

Mersi,Verdeata...desi eu inca mai sunt complexata:))

Grațiela spunea...

=)) You don't have to!!!

Joc de nuanţe spunea...

Doamne, ce fata de gibon are bufnitoiul ala. =)) Aww.

Iulia I. spunea...

Imi place prima poza ... :>:>:>

F. spunea...

hai k sunt frumoase pozele :P

Adina spunea...

bine ca toata lumea comenteaza pozele:))
Flori: thanx;;) poza cu Margineanu citind ziarul e nepretuita:))