duminică, 18 ianuarie 2009

O iluzie gri

"Aţi observat vreodată cum dispar culorile aprinse spre sfârşitul vieţii?în final,lucrurile par în permanenţă gri,aşa,ca o rochie spălată de prea multe ori.",spunea Stephen King.
Încă o tentativă de poezie.Aştept o părere sinceră :).
P.s.: "Omul pubelă" de Matei Vişniec.Genială cartea!O recomand tuturor!Şi staţi liniştiţi,nu e horror:D

Cuvinte sugrumate de iluzii seci
Steaua argintie încă străluceşte în pod.
Încă îţi aud paşii,încă te văd
Vocea ta îmi alunecă prin vene.
Te-ai contopit cu umbrele,ca întotdeauna.
Un suflet mort,o voce moartă,o realitate vie.
Papuşa încă e pe noptieră,
Trandafirul în vază,
Trandafirul ăsta e vestejit.
Vreau să mă privesc în ochii tai,
Zâmbetul tău să îmi adune cioburile din inimă,
Doar o privire.Atât vreau.

6 comentarii:

Joc de nuanţe spunea...

uh
I like.

"Vocea ta îmi alunecă prin vene." - ideea asta mi se pare că sună aşa bine, dar întreaga poezie e reuşită.

Norocul începătorului, Adino sau ai har? :)))

Grațiela spunea...

... Ma consolez cu ideea ca nu esti asa decat cand iei o nota mica =))

Alexa Yaa spunea...

si poezia asta e faina, dar parca imi place mai mult cealalta. iar incep cu numerotarea:))
1: trimite-le la un concurs, ca incep sa cred ca are dreptate dna. diriginta cand spune ca "avem potential dar nu vrem sa facem ceva sa scoatem in evidenta asta".
2: tine-o tot asa:) fara gluma, ultimele poezii sunt mult mai evoluate decat prima. So, cu cat vei scrie mai multe, cu atat mai mult iti vei perfectiona stilul. bravo din nou=D>

Unknown spunea...

superb:X

PlasticFantastic spunea...

'Zâmbetul tău să îmi adune cioburile din inimă,
Doar o privire.Atât vreau. '


E.... wow! :)

Grațiela spunea...

In psihologie gri = Nu imi pasa...

E o iluzie ce te indeamna la nepasare, sa inteleg?