duminică, 25 ianuarie 2009

25.Aştept.

[Şi atunci şi-a dat seama că s-a aprins o stea decolorată,dar nu pentru ea şi că răspunsul lui va fi mereu acelaşi.Mereu NU,chiar dacă întrebarea nu i-o va adresa niciodată.]
25 ianuarie.După cum zicea horoscopul,azi se presupunea a fi cea mai bună zi a mea.Uite că până acum nu a fost aşa.Am început ziua bine,o discuţie ce m-a înveselit.Apoi,au urmat lucruri nu atat de frumoase,dar trecem peste.
Aştept vacanţa cu o nerăbdare nemărginită!
Aştept balul retro...balul oraganizat de Interact.Caut rochie de o săptămână şi azi cred că am gasit-o!
Aştept Primăvara,dar mai ales Toamna.
Aştept să se picteze o ţară multicoloră în care să mă mut.
Aştept să se inveteze perfecţiunea.
Aştept traficul de sentimente legal.
Aştept o privire maro.
Şi mai ştii ce aştept?Aşteaptă şi vei afla.
Cuvintele zilei: again?!?,galben,bec,dvd,ignorare,rochie,ciocolată.



Brigitta&Terra
Asculta mai multe audio Muzica »">
Get a playlist! Standalone player Get Ringtones
">

2 comentarii:

Grațiela spunea...

Asteapta mama, asteapta.

Si a mea tot azi, cea mai buna... ghici ce? N-am dormit toata noaptea de rau ce mi-a fost, m-am trezit cu fata la cearcea, am urlat toata ziua, cat m-a tinut vocea ... asta care oricum a disparut... m-am enervat, si inca sunt in temperare... De vreo 5 ore ma aflu intr-o stare de anxietate dar ma mint ca mi-e bine. Inca mai astept sa fie bine:)) cea mai buna zi.

Alexa Yaa spunea...

wow......mai Adino, nu stiu daca s-a inventat traficul de sentimente...dar ala de frumusete da:))pitzipoancele sunt martore:))=))consoleaza-te pana se inventeaza celalalt...:))