joi, 22 ianuarie 2009

Trăiesc un vis,iar visul trăieşte în mine.Păcat că visul acesta e un coşmar.Bine...nu chiar coşmar, dar tinde să fie.
Spunea cineva(Vezi Teo:) ):învaţă să spui NU şi DA!Şi am de gând să fac asta...o să încerc nu să fiu egoistă,doar să fiu mai directă şi să încerc să mă gândesc şi la mine.Sper să reuşesc.
Recent,Zetta Bytes-"Notice me" ,Saving Jane-"The girl next door",Emilie Autumn(mai multe melodii) şi The Used-"taste of ink" au răsunat în camera mea.Întotdeauna muzica mă calmează,muzica mă înveşeleşte,îmi răscoleşte în arhiva de amintiri şi aduce sentimentele rătăcite înapoi.
Aerul miroase a singurătate,dar nu şi pentru mine.Singuratatea e pentru cine şi-o doreşte...Cum am mai spus,mă îndrept cu paşii rapizi spre...Schimbare!În bine...sper.
Am renascut:)) (Vezi filmul "Saved")
[Here's the story of a girl
Living in a lonely world
A hidden note a secret crush
Alittle boy who talks too much]

10 comentarii:

PlasticFantastic spunea...

Adinna Vilcu, ladies and gentlemen, acum available si pe blogspot! >:D<

Mie-mi place cum vorbesti si ce scrii tu p-aici....

E fain!

[si 'Saved' e :X]

Joc de nuanţe spunea...

Singuratatea e pentru cine şi-o doreşte...

Exprimarea e brutală pentru un om singur, dar e adevărată. Parcă ni se pare că suntem mult mai deosebiţi dacă suntem singuri, independenţi şi în durere. Atragem atenţia. Suntem speciali. Cică aşa ne dăm seama cine vrea cu adevărat să fie acolo pentru noi, dar când vedem un om singur ne ducem alături de el doar ca să ne asiguram şi noi o clipă tristă în compania unui... datornic.


Saved! e un film de nota 10. :)

Grațiela spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Grațiela spunea...

Suntem pe naiba. Pur si simplu ne este frica sa infruntam lumea atunci cand alegem sa fim singuri. Incercam sa ne infatisam drept puternici si uneori chiar devenim mitomani, credem chiar noi propria miniciuna: ca e mai bine singur... cand defapt noua ne este frica de singuratate. Cand alegem sa fim singuri o facem nu pentru ca asa simtim, sau pentru ca asa este corect ci pentru ca trebuie sa ne refugiem in cineva, si nu avem incredere in ceilalti, asa ca ne ascundem in propria persoana. Si de fapt neincrederea in celalalt vine din neincredere in sine.

Asadar singuratatea nu este pentru cine si-o doreste ci pentru cine nu reuseste sa ii faca pe ceilalti sa i se alature in "singuratate" un fel de "singuratate-n doi"...

Joc de nuanţe spunea...

One is the loneliest number that you'll ever do
Two can be as bad as one
It's the loneliest number since the number one




Da, e logic ce spune Graţi, dar mai e şi posibilitatea ca omul să se simtă superior celorlalţi şi să nu se complice prin singurătăţi colective, caracterizând aceasto opţiune drept degradantă. :)

Grațiela spunea...

Hmm... da, dar tot la o boala psihica se ajunge: egoismul. Care este generat de ceea ce spuneam mai sus...:))

Joc de nuanţe spunea...

Da, dar ăla îşi doreşte singurătate, deci deja am atins ce voiam să zic. E problema lui că e egoist.

soprranno spunea...

scz.....:D:D:D
@Verdeata:un pic prea "lejera" definitia egoismului..dupa parerea ta 50% din populatia globului e "bolnava"(psihic)..:))
"Hmm... da, dar tot la o boala psihica se ajunge: egoismul"(tu ai scris)
Esti sigura k nu era vb de egoTism???
Ok ,nu trebuie sa-mi multumesti...:))
my pleasure....:D:D:D

Grațiela spunea...

Ma simt muscata de fund...

... ah, nu, scz... e de la varicela :">

:)>-

soprranno spunea...

varicela sau nu...te simti!!!
:)):))...L-)L-)