marți, 13 ianuarie 2009

Gânduri colorate

Încă o zi.Înca o amintire.Înca o poezie:


Capul îmi e plin de litere.
Litere ce obişnuiau să fie cuvinte,
Cuvinte ce obişnuiau să fie aminitiri.
Amintiri dintr-o viaţă fară culoare,
Unde lacrimile cad pe foi de jurnal.
Cuvintele devin martorii unui protest,
Protest împotriva unui fir de aţă.
Un fir de aţă.Atât.Atât e viaţa noastră.
În care,suntem un erou într-un glob de cristal,
Un străin în propria noastră lume,
O umbră în miez de noapte.
Zburăm spre amintiri colorate,
Visele imposibile sunt aripile noastre
Ce ne sunt curând tăiate.
Pentru ce?Pentru un fir de aţă?

4 comentarii:

Grațiela spunea...

Poeta mea >:D<

Si uite cum tema de la romana a reusit sa aduca o contributie mai multor bloguri apartinand elevilor clasei...

Numai eu nu am curajul sa fac asta.:))

Unknown spunea...

superb:)..

Sorin J. spunea...

Huh, citeam poeziile de pe blogul tau si mi'am zis : uite de unde o sa citesc de acum poezii. Foarte frumos blogul dar si posturile. Astept cu nerabdare noile posturi. Daca te'as ruga frumos sa adaugi si gadgetul "Persoane interesate" l'ai pune? Merci frumos :P

Alexa Yaa spunea...

1: daca mai faci vreodata poezii de genul asta si nu le citesti in clasa te voi spanzura:))
2: felicitari sincere ptr poezia asta.si ultima e frumoasa dar asta are ceva...=D>