joi, 29 ianuarie 2009

Vacanţă!Vacanţă!Vacanţă?Da!!Vacanţă!

Uite că a venit şi vacanţa practic,că teoretic nu prea.Pentru vacanţa asta am multe planuri...poate prea multe...În primul rând vreu sa citesc mult(mai ales pentru că vreau să citesc toate cele 97 de romane marca Stephen King plus încă cele 159 poveşti scrise de el şi cele 58 de cărţi despre operele şi viaţa lui, în maxim doi ani),vreau să mă plimb mai mult,să vizionez cât mai multe filme,să vină Claudia,verişoara mea şi să depănăm amintiri etc...etc...Dar mai ales simt nevoia să merg cât mai mult,nu contează unde. Poate fi Vâlcea,poate Olaneşti,poate merg dintr-o camera în alta,dar nu vreau să stau pe loc...ma doare prea rău capul de la radiaţiile laptopului şi uite că încă sunt cu el pe picioare şi parcă mă priveşte cu superioritate printre geamul aparent protector...îl simt cum râde,zâmbetul lui îmi provoacă ameţeală.
Lăsând cioburile din creier ce îmi provoacă durerea,la o parte,pot spune ca în sfârşit am gasit-o!Parcă mă aştepta...era acolo...mărimea mea...ultima!Mi-am găsit rochie pentru balul retro!Abia îl aştept!Mai ales că se anunţă a fi din ce în ce mai interesant...

5 comentarii:

Grațiela spunea...

Mda... se cheama astenie.
Vrei sa depanezi amintiri despre cum e sa ti se mai fure un prieten? :))
Esti naiva. Dar stii asta prea bine, am avut grija sa ti-o repet in mult prea multe randuri.

Iulia I. spunea...

Uhuuu^^ planuri indraznete legate de lectura pe vacanta :)) pai iti urez multa bafta [btw le poti combina: iei o carte si fugi in parc-asta daca se mai incalzeste]
Mi's Iuli de la 10E :>

Adina spunea...

Verdeata: Hmm...nu ma referam la genul ala de amintiri:D.Unele amintiri sunt facute pt a fi uitate:D
Iuli:Buna idee!Acum mi-am amintit ca si tu esti fana Stephen King ^^.

Alexa Yaa spunea...

ioi frate.....sa-ti amintesc ca "vacantza" asta=o sapt.?:))fi atenta ce planuri am eu:>te depasesc cu mult:-j :
1 feb:dorm
2 feb:dorm
3 feb:dorm
4 feb:dorm
5 feb:dorm
6 feb:dorm
7 feb:dorm
fai si tu la fel.....:))si termina cu Stephen King:))nu esti naiva..esti obsedata:))

=))=))
te iubesc Adina>:D<=))=))

Adina spunea...

Cata dragoste,Alexandra;;) >:D< !
In legatura cu somnul...suna interesant:-?