marți, 30 iunie 2009

Insomnie 2

Nu imi place tăcerea.E aşa...plină de interpretări... Câteodată o simţi şi cum te înjunghie... şi apoi îţi râde în ceafă superior. O auzi cum se depărteză... şi mai ales o simţi, deşi e departe ştii ca nu o poţi înfrânge. Şi asta doare cel mai rău...

Vacanţa asta încă nu se anunţă specială.Plus că am ajuns deja in iulie...

Vreau la mare... :)

Cum spuneam mereu, vreau magazin de închiriat creiere funcţionale... Şi vreau concert Three Days Grace în România şi...mai vreau ceva:) .

4 comentarii:

Iulia I. spunea...

Mie imi place tacerea.
Ma agita, ma inspira, imi pune imaginatia in miscare ;))
Eu vreau la Sighisoaraaaa <3

Joc de nuanţe spunea...

uneori tăcerea e un factor necesar.

Grațiela spunea...

"Ceva"-ul e suficient.
Uneori imi place tacerea... tocmai fiindca o pot interpreta cum vreau eu...dar acum sunt satula de tacere.

Adina spunea...

Da. Si mie imi place tacerea, dar intr-o oarecare masura...