joi, 25 iunie 2009

Cupa Izvoarelor 2009-Brezoi
















Uite că am fost şi eu la Cupa de anul acesta. Având în vedere că am cam neglijat activităţile cercetăsesti în ultima vreme, am decis că măcar la Cupa să mă duc şi eu. Am rămas profund impresionată... a fost mult mai frumos decât mă aşteptam 8-> : peisaje superbe, hike-ul genial, oamenii deosebiţi, per total a fost incredibil. Deşi am cam rămas cu traume: doua nopţi am visat Azimut de 115 grade la 147 de paşii( de la Orientare) şi lămâi ( datorită devoratoarelor de lămâi ce stăteau prin preajma mea, vezi Heliana). Turnirul a fost interesant. Probele au fost: sfoara ( jocul acesta e mult mai distractiv faţă de ce credeam) , săritura în saci( la aia am participat şi eu:)) doar sunt sărituri:D ) şi alergatul cu mingea într-o lingură ( sper că nu am uitat vreo probă). Am prins răsăritul... AAA! Să nu uit de piesă!! Improvizaţie e cuvântul ce o descrie cel mai bine. Am avut un Hopa Ciripel, o prinţesă marca Versace, pe Soco Mojito (sper că am scris bine), cercetaşul karatist şi mulţi temerari dornici să ne ajute( sau să se afirme:D )





Despre Cupa a fost scris chiar şi în Adevărul, dar şi în Monitorul de Vâlcea.





4 comentarii:

Ninsori Oglindite spunea...

hey si ai casitgat la saritura in sac premiul I...si nu ti-au dat diploma.:(... oricum ramane o amintire frumoasa..acesta Cupa a Izvoarelor editia a 12-a ...si eu tin sa mentionez ca m-am simtit foarte bine in compania voastra si va multumesc pe acesta cale... :) hugs!

Ninsori Oglindite spunea...

piesa chiar a fost o improvizatie reusita... ca doar avem oameni cu talent... ;)) felicitari!

Adina spunea...

multumim si noi >:D<

Grațiela spunea...

draguuut ;))