duminică, 14 iunie 2009

Insomnie

Oceans apart, day after day/And I slowly go insane

Ascultam "I will be right here waiting for you" şi atunci m-a lovit! Exact în inima! În ultima fărâmă de sentiment putrezit, dar încă funcţional. Mai ştii ce ţi-am zis de melodia asta? Sigur nu mai ştii... Parcă mi-a adus aminte de iarna trecută şi amintirile s-au perindat prin faţa mea ca şi cum aş muri în clipa următoare şi îmi pot vedea toată viaţa.

Melodia asta are un mod de a mă indispune, mă depimă subit, dar nici nu mă lasă să o opresc. E a 5-a oară consecutivă şi cu siguanţă nu va fii ultima când o ascult.

Acum te înţeleg.

Serios. Chiar te înţeleg. Şi ai avut dreptate. Cu totul. Mi-ar plăcea să citeşti asta, dar cred că nu o vei face. Cititul blogului meu nu se include în programul tău de renegare a mea.

6...

A fost frumos...acum realizez :)) Aş vrea o piramidă, unde să îmi păstrez toate amintirile sau un ceaun ca in Harry Potter :)) Sa poţi trai acea amintire over and over... Deşi, ar fi cam ciudat, periculos, plictisitor... în cele din urmă.

Acum mă simt mai bine :))

7(să sperăm că şi ultima)...

Dar acum trec prin alte perioade, atât de diferite... acum am alte melodii care mă descriu, am alte vise ( nu în totalitate), am alte principii... şi pe de o parte, mă simt mai bine, dar îmi e frică de acel... blestem:D Mai ales că începe să puţin să se îndeplinească... poate mă înşel.sper.

Noapte bună.

E ora 01:52 şi am insomnii.Din nou.

8.

But it doesn't stop the pain

8 comentarii:

Unknown spunea...

ahh..urasc insomnia si toate sentimentele care duc la asta..

Adina spunea...

Nu esti singurul...

Grațiela spunea...

Vai... parca nu esti tu :)). Daca il intelegi inseamna ca ma intelegi si pe mine. Ce dragut :)) <3. Welcome to my life :))

Adina spunea...

Nuuuu! :-s

Grațiela spunea...

Ha!

Adina spunea...

Desi te inteleg si pe tine... :-<

Joc de nuanţe spunea...

tu scrii cate un paragraf la 5 minute?

Adina spunea...

la 3: 42 :))