sâmbătă, 27 iunie 2009

.

E aproape miezul nopţii şi m-am întors cu o aşa mare poftă de scris ceva...nu ştiu ce să scriu, dar voi improviza pe parcurs...parcă am chef să îmi vărs toate supărarile aici...să le scriu şi să le las întipărite aici până o să expire, iar eu o să uit de ele. De fapt, nu sunt supărată... hmm...se vede că se apropie luna plină :)) Eu iar am insomnii, iar visez lucruri ciudate ( înainte visam pentru că citeam prea mult Stephen King, acum nu am mai citit de mult- ruşine mie- şi îi cam simt lipsa.).
Ascult piesa Vama Veche de la... Vama Veche:D Am auzit de ea în camp şi am zis să văd cum e. E superba:) Întotdeauna am adorat versurile melodiilor celor de la Vama...
Întotdeauna am fost de acord că bucuriile, zâmbetele, râsetele le folosim prea puţin. Hai să le reciclăm... Lumea asta e în criză de bucurie. Până şi fericirea a devenit superficială... Oamenii încep să se uite din ce în ce mai dubios când mă văd sărind peste trepte, alergând prin locuri aglomerate şi vorbind mult şi degeaba. Şi când ziceam că încep şi eu să mă maturizez :)) Încă mai gândesc copilăreşte şi mă comport la fel. Ieri, mi-am găsit jurnalul din 2003. Nu îmi vine să cred că am găsit o persoană pe care am menţionat-o şi atunci şi acum şi am scris şi cam aceleaşi lucruri :-" Oricum, e frumos să îmi citesc amintirile de atunci... Aveam 11 ani!! :))
Azi m-am uitat la South Park, deşi episoadele de miercuri seară au fost mai frumoase...:)
În fine, am ochii astupaţi de oboseală... simt că am cioburi în creier...
Mai vine cineva la Şcoala de Vară Lumen?
În altă ordine de idei, am aşteptat atât de mult vacanţa că parcă acum nu o simt... mi se pare un weekend prelungiiiiit.... Nici măcar poezii nu am mai scris de când a început vacanţa, am citit doar o carte, am fost doar într-un camp până acum... Sper ca vacanţa asta să fie mai plină. Pe cea trecută nu prea mi-o amintesc. A fost o amintire aşa fragilă, neînsemnată, că s-a dus cu prima amintire rătăcită şi a dispărut... Îmi amintesc doar Zilele Vâlcii, escapada la Călimăneşti şi cei 32 de km merşi pe jos, apusul de la Malul Alb( superb...) şi cele câteva zile la Braşov(toate astea au fost cu Teo :)) ) şi sfârşitul lumii!! Aia nu am uitat... cum mă suna mama, aşa calmă şi îmi dadea detaliile, iar eu şi Teo ne plângeam că nici pe lumea cealată nu scăpăm una de alta :)) Iar o să fiu acuzată că eu mereu aduc vorba de Teo :))
Încă ascult Vama Veche... Doamne, cât de genială e melodia... Vreau din nou concert Vama în Vâlcea!! Sau Emil! Dar, mai ales, concert Three Days Grace.... Apropo, ştie cineva daca trupa Kansas mai are concerte? Deşi, la ce vârstă înaintată au...
* Mina şi Minu are back. Back în black... Minu s-a blonzit practic. Mina doar teoretic.
Abia aştept să vină Claudia, verişoara mea. Daca o să mai stau prea mult închisă între cei patru pereţi albaştrii singură, o să înnebunesc.Jur.
P.s. : Click pt Emeric Imre- Nebunul de alb. E ceva puţin mai mult decât genială.

6 comentarii:

Grațiela spunea...

Asa... si ce daca aduci mereu vina de mine? [-( Macar isi aminteste cineva ca traiesc :)) faci un om fericit (scrisesem un pom =)) ).
In fine, cum sa fie neinsemnata vacanta de anul trecut?:-L am petrecut-o in mare parte impreuna: comanca, plimbari, ziua mea... apoi am stat o saptamana la tine [:-" :X si mi-e dor... adica stai, peste o saptamana se face o saptamana de cand am stat o saptamana la tine ;)=)))) si l-am cunoscut pe Cristi - si nu ti-am mai facut cinste dar te-am dus amandoi la concertul ala idiot :))]...
In alta ordine de idei... nush de ce :-" dar nasul meu de copoi imi spune ca stiu la cine te refereai in acel jurnal ;)). Si cu siguranta nu la Cristi despre care exista sansa sa fi scris in ambele: in ala... ca era vecinul tau:)) si in asta ca te stresez eu mereu cu el:)).

Stai ca vroiam sa ma mai leg de ceva dar nu imi amintesc (batranetea, se vede ca ma apropi de 17:)) ).
Anyhow kiddo... ma bucur ca te uiti la SP... sa inteleg ca aseara ai vazut episodul cu tac`su lui Cartman? Nu e clara identitatea lui. Ma-sa era epava. Cam jumate din oras era taica-su. Stii ca sunt in perioada de gratie si imi dai mesaje cu intrebari? Si btw... dormeam:)).
In alta ordine de idei... nu te-am mai vazut de vineri and I already miss you ... nush pe unde umbli ca nu esti pe mess (cand in sfarsit am mai stat si eu pe acasa si am reusit sa intru de pe calcul lui tata)... dar am o vaga impresie ca dormi:)).
However, I'm looking forward to hearing from you soon.

Grațiela spunea...

*vorba ...

Doamne:)) sunt repezita. A inceput numaratoarea inversa si sunt mai tensionata decat am fost vreodata in viata mea :))

Adina spunea...

Sper ca vacanta asta sa stai macar doua saptamani la mine... dar tare am impresia ca sunt sanse mult prea mici:))
I miss you too >:D<
Btw, vin si maine in Valcea, multumeste-i Interactului :))

Camme spunea...

f frumos scrii :>

Adina spunea...

Multumesc frumos :D

Iulia I. spunea...

Toata lumea asculta Emeric Imre?! ...Deci sunt invadata de persoane care imi trimit melodia sau imi vorbesc de ea atat direct cat si indirect :))