miercuri, 13 mai 2009

Postare ciudată

Recent, mi-am dat seama că sunt prea pretenţioasă cu anumite chestii.Un lucru bun, ar spune unii. Răspunsul meu: Are you high or just a complete idiot? Normal că nu e bine... Unele lucruri bune par foarte simple la început şi nu au nimic deosebit. Trebuie să ai răbdare... nu prea multă, că apoi te enervezi. Totul e fără sens în această postare... dar nu aşa e şi viaţa? Toată lumea aşteaptă perfecţiunea, aşteaptă prinţii, aşteaptă o fericire fără graniţe. Keep dreaming, pentru SF cautaţi alt blog. Nu există perfecţiune. O persoană care caută perfecţiunea s-a gândit vreodată că poate ea nu merită această însuşire superioară omului? E ca şi cum ţi-ai dori să fii un nor...deşi, având în vedere că unii oamenii doar levitează şi fac umbră pământului degeaba( dacă eşti jignit, înseamnă că te-ai simţit) comparaţia mea nu este una prea apropiată.
În fine, mi-am dat seama şi că am momente când sunt extrem de timidă sau fac gafe (cam asta fac cel mai des) şi că am o grămadă de defecte. Dar până la urmă, defectele ne fac umani...sau nu...
Si cu toate că suntem atât de dificili şi avem atâtea defecte, unele persoane încă ne mai suportă... Acelea sunt persoane perfecte. Prietenii sunt singurele fiinţe perfecte.
p.s. : Zi ciudată...

p.s. 2 : Vreau tricou cu AC/DC :-<

Un comentariu:

Joc de nuanţe spunea...

HAHAHAH! lumea care face umbra pamantului degeaba!!!!! stiam eu ca mai multi gandesc ca mine!!! besides Ovidiu... (doar la faza asta.:D)