miercuri, 3 martie 2010

Am revenit!!!

Dupa o pauză mult prea lunga, am revenit cu o postare. Recent, simțeam nevoia să scriu. Motivul nu îl știu exact, poate e faptul că de 4 luni nu îmi mai găsesc jurnalul... și îi simt lipsa. Din nou, nu am un subiect despre care să vorbesc așa că o să bat câmpi sperând că nu voi cădea în penibil.
Aș putea vorbi despre faptul că sunt probabil printre cei 0,0001 % adolescenți de pe această planetă ce nu are cont de facebook. Încă mă aștept ca fanii Facebook să mă răpească pe mine și pe restul de 0,0001% persoane și să ne închidă într-o cameră unde sa avem doar un calculator și să ne oblige sa ne facem cont folosind diverse tactici de tortură virtuale. Am o imaginație prea... fără sens.
AA! Și așa ca de final, să aveți o primăvară plină de gânduri înflorite și dorințe în limita bunului simț!
P.S. : Mulțumesc din suflet persoanelor speciale care m-au susținut timp de 6 ore la concursul de monologuri ” Speak Out ” !

5 comentarii:

Evelyn spunea...

Te`ai descurcat admirabil Adina!


Daca locuiai cu mine, eram sigur aca mama mea ti`a luat jurnalul!:))

*pe ale mele le gaseste mereu.

Adina spunea...

Multumesc frumos >:D< !

Mama nu imi citeste niciodata jurnalul pentru ca stie ca ii spun de obicei tot ce e important, asa ca nu se oboseste sa citeasca ceva ce oricum nu prea ar intelege, avand in vedere haosul de la mine din jurnal.

Grațiela spunea...

Asta a sunat a discursul pt Miss America. :)))

PlasticFantastic spunea...

Ba pardon! Hi5-ul care reţea de socializare este muuult mai populară decât Facebook-ul, pe care nu au cont (încă) toţi rataţii.
Faptul că din toamnă e ,,în trend" să ai Facebook e altceva.

Cât despre faza cu fanii Facebook şi răpitul... nimeni nu-ţi va face asta. Au metode mult mai inteligente şi subtile decât ţi-ai imagina!

Ai fost chiar admirabilă la Speak Out, a fost o plăcere să te susţin!

>:D<

Adina spunea...

Verdeata: Incerc si eu sa fiu draguta si tu imi tai craca... :-< :)) Si a fost ceva sincer!
Anna: Metode mult mai inteligente si mai subtile..nu suna prea bine :))
Multumesc >:D<