marți, 28 iulie 2009

Leapşa

Primită de la Heliana :
What was your first:

Car - none

Trip within borders - Ialomiţa... cred

Trip abroad- not yet

Memory - primul meu coşmar de la vârsta de 5 ani. Prima mea păpuşă, Medeea, întorsese capul şi se uita urât la mine. Atât îmi amintesc. De atunci am considerat-o păpuşa mea posedata şi o iubeam mai mult:))

Pet - Rex, un câine lup, negru.

Crush - Chris Marquette ( are nişte ochii căprui adorabili...)

Discovery - ceea ce cauţi se află aproape întotdeauna în faţa( sau în spatele, în cele mai rele cazuri) ta

Job - none

Idol - probabil Gandhi, dar nu e chiar un idol... Si Stephen King, e exemplul meu de om amibiţios pe care aş vrea sa il urmez.

Creation - Origami...adoram Origami prin clasa a IV-a


Leapsa merge mai departe la Eduard.





Niciun comentariu: